Stigla sam u Rovinj!

 Nisam pisala neko vrijeme. Ali, evo me! Pišem iz Rovinja. 🙋

Zaljubila sam se u Istru još 2016. i od tada se svake godine vraćam. Doduše, poslom, ali svakako spajam ugodno s korisnim. 😻 Ove sam godine otišla mnogo ranije. Otišla sam (nadam se) na duže. Tamo oko rođendana sam pisala kako treba slijediti svoja uvjerenja, stvarati planove i raditi na njima. E pa, tada još nisam znala da sam i sama u završnom procesu ostvarivanja svog plana. 🌞

Iako sam redovno odbijala poslove koji službeno spadaju pod moju struku i doista manifestirala dolazak u Istru… Još uvijek se, nekako, uvukla dozica sumnje i kao „Ma nee, 'ko zna, otići ću tamo kao i svake sezone i vratiti se nakon dva mjeseca!“ Posebno kada bih rekla pojedinim ljudima koje sretnem za svoj plan, uvijek neko čuđenje, nevjerica… Ali, da! Tu sam! Trenutno sam samo u iščekivanju prvog slobodnog dana da prošećem ovim divnim gradom i ugušim FB i Instagram storijima! 🙈

Nakon pauze od posla (od nekoliko mjeseci), izuzetno sam sretna da se budim svako jutro znajući da idem na posao i to na posao u koji sam se isto tako zaljubila… Vjerujem da svatko tko voli ono što i radi, zna o čemu pričam. Kad ti nije (velika) tlaka ustati ujutro ili odraditi drugu smjenu pa doći doma u 10 navečer – e to! Kad dolaziš na posao sretan, odlaziš umoran i ispunjen – e to! Kad se tvoja kreativnost cijeni, a tebe se poštuje – e to! E da, točno to… 😊

Želim svakoj osobi koja ovo pročita da zna kakav je to osjećaj voljeti to što radiš i raditi ono što voliš! 💓

 

Javljam se uskoro s rovinjskim pričama i jednim podebljim albumom fotografija! 🔜📷

A za sada jedna koja obara s nogu...





Primjedbe

Popularni postovi