Long time no read...

 


Ne, nije ova slika da nekoga odmah na početku učini ljubomornim (iako bih razumjela ako to napravi 🙈). Ona je tu kao dokaz meni, a i bilo kome tko ovo treba čuti - da je ostvarenje ciljeva moguće!

Oko 20-og prosinca 2020. na papir sam zabilježila svoju želju za narednu (2021.) godinu. Bila je to jedna želja koja se u tom trenu činila kao veliki pothvat, gotovo sanjarska. Poželjela sam sama sebi da odselim u Istru, radim posao u koji sam se zaljubila. Ali, da ga radim cijele godine, a ne samo ljeti. Godinu dana nakon - cilj ostvaren! 🙌

Već sam pisala o divnom osjećaju kada se probudiš za posao i ne osjećaš tlaku, ne živiš za kraj radnog tjedna i nije ti na pameti taj vikend... ne radiš da bi otišla na godišnji, uživala ta tri tjedna i onda opet sve ispočetka. Najviše od svega, ne radiš bez napretka i vizije. 

Ne znam bih li sama bila dovoljno hrabra da u potpunosti slijedim taj svoj cilj bez podrške meni dragih ljudi. Ne znam bih li odbila nekoliko ponuda za privremeni posao u struci. Ne znam bih li odbila STALAN posao u struci! Ne znam... 

Ali, znam da jesam. I ne žalim. Dapače, danas sam se probudila, slobodan mi je dan, obukla sam se i otišla van. Ovaj prizor koji vidite na fotki je ulovljen danas oko 11:30, na divnih 8 stupnjeva. Hodala sam skoro dva sata i jednostavno bila sretna. Bila sam toliko sretna da sam nazvala svog A. na videopoziv da mu pokažem i podijelim svoju sreću. Bila sam toliko sretna da sam, iako sam svima obećala da danas neću - počela trčati. Od sreće. Ona istinska sreća djeteta koje mora pokazati svoju emociju. 

Iako nisam dugo tipkala, duže od ovoga ne treba pisati. Slijedi ono što želiš, radi na sebi i radi na ostvarenju toga. Onda kada osjetiš čistu, nevinu, dječju sreću znaš da si uspio. To sam ja danas osjetila, kao zaključak svoje prošlogodišnje / novogodišnje želje. Od danas idem dalje, pišem želju za ovu godinu i radim na njoj... 💓


Želim svima zaista sretnu i uspješnu ovu godinu te da idete svojim putevima i ostvarujete svoje želje i ciljeve. Jer, moguće je! 💪🎇

Primjedbe

Popularni postovi