GIORDANI GOLD PUDER sa serumom protiv starenja

 

GIORDANI GOLD PUDER SA SERUMOM PROTIV STARENJA


Svatko tko me zna, zna da imam problematičnu kožu oduvijek. Unutarnji problem sam pronašla i stavila pod kakvu takvu kontrolu, ali jednostavno moja koža pamti. Pamti sve kreme, serume, maske, pudere koji su sastavom njeeh, koji ju isuše i pojačaju lučenje sebuma. 😓

Eh, pred koji mjesec sam (konačno!) našla svog partnera. 💕 To je ovaj ljepotančić – Giordani Gold tekući puder protiv starenja sa serumom! Istina da nisam stara, ali koža nakon 25-e naočigled počinje gubiti tonus, sjaj i ljepotu. Kod mene je počelo i prije zbog problematične kože i mog isprobavanja svakakvih preparata i razno raznih pudera upitne kvalitete, ali i onih koji su na glasu kao vrhunski pa, ipak, meni ne odgovaraju.

Puder je divan, daje osjećaj mekoće. Za nas koji ne volimo full make up – fenomenalan kao jedan sloj, za one koji vole – nadograđuje se bez problema i izgleda fantastično (nije onaj fasadni, jel'). Uz to, ima serum u sebi koji hrani kožu i ima antiage učinak. Dakle, em smo našminkani em hranimo kožu – pa di ćeš bolje kombinacije! 😍


Možeš birati između 6 nijansi, a redovna cijena mu je 139 kn.

Da je divan, kako i tvrdim, govore i svi oni koji su puder i probali jer je proglašen najboljim proizvodom 2020. godine! U to ime, Oriflame nam daje čak 45% popusta na njega u četvrtak (28.1.2021.) i besplatnu dostavu! Hoću reći, puder nas u četvrtak košta tek 74,90 kn. (Ja si razmišljam da napravim koju zalihicu – tipa nijansa za zimu i jednu mrvicu tamniju za proljeće i ljeto…🙊) 



Etogac! Gotova je moja saga i opčinjenost ovim puderom! The end! 👏



Primjedbe

Popularni postovi