Online edukacije - vrijede li?

 

Online edukacije – vrijede li tih novaca?

 

Karantena nas je zadesila još u ožujku prošle godine. Svatko je na svoj način kratio vrijeme, ukoliko je ostao bez posla ili se posao preselio online... Ovo drugo je bio moj slučaj. Počela sam raditi od kuće. Dobila sam dodatno vrijeme. Sama sam mogla organizirati vrijeme rada pa sam tako uvijek većinu posla odradila prije podne. Uz više vremena koje sam imala, počela sam istraživati. Svi koji me poznaju, znaju da me zanima puno (previše? 🙈) toga… No, mislim da ste to shvatili i iz naslova samog bloga. Moji su interesi mnogobrojni i postoji jako puno onih koju su podjednaki na ljestvici, a međusobno nimalo povezani. 💁

Tako sam počela tražiti neke edukacije koje bi mi skratile vrijeme, pomogle usavršiti nešto što već znam ili me naučile nečem sasvim novom.

👉Kako sam već do tada pomagala određenom broju klinaca u učenju, prvo sam uplatila online edukaciju TESOL. To je akronim za Teaching English to Speakers of Other Languages. U slobodnom prijevodu znači da sam osposobljena za podučavanje engleskog jezika za osobe kojima engleski nije materinji jezik. Tečaj zahtjeva pedagoško znanje, a obuhvaća 120 sati učenja. Osobno sam se odlučila za International Open Academy jer su u tom periodu imali odličan popust upravo na tu edukaciju. Nakon svake lekcije dolazi test kojim se provjerava naučeno. Po završetku svih testova, dobivate certifikat. Predavanja nisu uživo, već ih sami pratite kada i koliko želite što je dodatan plus radi vlastite organizacije vremena.

👉S obzirom da sam se prijavila na radno mjesto suradnika u projektu financiranom iz Europskog socijalnog fonda, prijavila sam se i na tečaj upravo o EU fondovima. Ove sam seminare pratila preko stranice MojeZnanje.eu. Stranica nudi 15 dana besplatnog pregledavanja raznih seminara i edukacija,  a nakon toga se plaća 150 kn mjesečno. Također, nakon odslušanih predavanja, postoji mogućnost rješavanja testa nakon čega se dobiva potvrda.

👉Naravno, u skladu sa strukom pohađala sam i webinare pedagoške tematike – na neke sam uspjela upasti besplatno (takvi obično imaju određen broj ljudi koji može slušati predavanje), a neke sam platila kao što je, na primjer, edukacija Učiti se može naučiti, pripremljena upravo za stručnjake u obrazovanju, a organizirana od strane KoHo pedagogije.

*EDIT: Ovdje jednostavno MORAM nadodati novu edukaciju, odnosno tečaj/kolegij koji sam tek počela pohađati. Naime, Harvard je tijekom ove pandemije ponudio neke svoje kolegije na online platformi edX potpuno besplatno! Doduše, ako želite na kraju dobiti i certifikat, morat ćete izdvojiti 50 do 100 dolara. No, postoji opcija biranja besplatnih kolegija, što svakako nemojte propustiti ako ste nerdy kao i ja. 🙈 Osobno, počela sam pohađati kolegij Introduction to Family Engagement in Education

👉Ostatak tečajeva koje sam pohađala bili su uglavnom o online marketingu i poslovanju i ti su tečajevi bili uživo u sklopu Oriflame tvrtke. Upravo su mi oni pružili dovoljno znanja te sam samo u 15 dana uspjela doći do svog prvog statusa i dodatne zarade, ali o tom jednom drugom prilikom.

Smatram da su online tečajevi, edukacije, seminari, webinari… izvrsni u usavršavanju postojećeg znanja i kao početak učenja nečeg novog. Možda ne mogu zamijeniti sve ono što se može dobiti uživo, ali i online možemo dobiti mnogo. Ulaganjem u sebe nikad nećete ništa izgubiti, a svi znamo da svaki dodatni certifikat, potvrda ili diploma dobro dođu na konkurentnom tržištu. 💪

☝Naravno, ono na što se svakako mora obratiti pažnja jest vjerodostojnost stranice ili osobe koja nudi tečaj, a posebno ako se radi o plaćenom tečaju. Stoga je važno pročitati recenzije, pogledati popis lekcija, proučiti nudi li tečaj nadogradnju i potvrdu nakon odslušanih predavanja / položenog testa.


💓 I zato samo pozitivno, hrabro i odlučno jer: 

 

The best investment you will ever make is in yourself. 

(Warren Buffett)




Primjedbe

Popularni postovi