Ta silna preparativa

 Moja nova dnevna rutina njege kože

 

            Već sam mnogo pisala o tome što sam sve počela (novo) raditi u karanteni, a stiže i još ideja i za slobodno vrijeme. Danas, pak, pričam o kompletnoj promjeni svoje rutine njege kože, koja je započela prošlo proljeće.

            Ulaskom u pubertet počeli su se javljati moji problemi s kožom lica. Kasnije se to proširilo i na leđa i dekolte. Početkom srednje škole otkrila sam i svoje hormonalne poremećaje, koje sam (zbog ranog otkrivanja) ubrzo stavila pod kontrolu. No, taj je proces trajao. Ožiljci su ostajali, crvenilo lica je bilo tu. Pokušavala sam na razne načine. Mijenjala mnogo preparativnih proizvoda – od drogerijskih, proizvoda iz ljekarne pa do onih potpuno prirodnih. Naišla sam na nekoliko brendova kojima sam uspjela smiriti upalne procese, ali nakon što bi mi se koža zasitila – oni su se ponovno javljali. Jedno duže vrijeme sam bila čak vjerna brendu koji se oglašavao kao potpuno prirodan gdje je samo jedna krema koštala 300 kn. Želim reći da me nije bilo previše briga koliko ću novaca potrošiti, samo da djeluje. Nažalost, koristila sam krivi pristup. Koristila bih tu jednu kvalitetnu kremu, a ostatak bih mijenjala – pa sam tako isprobala razno razne čistilice, ulja, gelove za umivanje i slično. Druga moja pogreška je bila nedovoljna hidratacija. Ono što se osobama s problematičnom kožom često predloži (čak i od strane dermatologa, u mom slučaju) jest pogrešna kozmetika. Nakon tih, preporučenih, preparata meni se akne jesu osušile, ali je lice postajalo sve masnije jer nije imalo dovoljno hidratacije. Odnosno, ja sam kožu isušivala, a ona je pojačavala lučenje sebuma jer je dobivala upozorenje da je površina kože presuha. I tako u krug. 😓

Sve to je trajalo do nedavno. Uskoro će godina dana od kad sam u potpunosti promijenila svaki preparativni proizvod i uvela dnevnu rutinu kože gdje nikad i ni u kom slučaju ne preskačem ni jedan korak. Naime, kako sam već neko vrijeme kupovala Oriflame kozmetiku, znala sam da imaju luksuznu liniju preparative nazvanu NovAge. Uvijek, ali uvijek, sam preskakala te stranice jer su setovi koštali i do 900 kn. Ali, kako sam rekla, bila sam spremna izdvojiti ukoliko nešto djeluje. Ipak, 900 kn je za moj budžet u tom trenu bilo (puno) previše. Tako sam svoj prvi NovAge set kupila kada je bio na dodatnom popustu i izašao me oko 400 kn. To mi je bila ok i realna cijena, s obzirom da sam prije kupovala samo kremu za te novce.

U prva dva tjedna – kaos! 😣 Izbile su nove akne, koje doduše nisu bile bolne, kao moje prijašnje, hormonske. Ali, bile su tu! Proučavajući, istraživajući i postavljajući pitanja stručnjacima NovAge-a, saznala sam da je to proces čišćenja kože s obzirom da moja koža do tada nije bila izložena aktivnim sastojcima. Čišćenje je trajalo neka 2-3 tjedna. Nakon toga je nastala ova prva fotografija dolje. Dakle, proces čišćenja je bio pri kraju, ali se još uvijek vide proširene pore, ožiljci, crvenilo te pokoji manji prištić. Slika do nje je fotografirana nakon još 4 tjedna – vidi se suženje pora, čisto lice, smanjenje ožiljaka, ali crvenilo je još uvijek tu.

Trenutno stanje kože je wow! Nema upalnih akni već dugo vremena, poneki prištić se pojavi na mjestima koja su pokrivena zaštitnom maskom, ali vjerujem da s time mnogi od nas imaju sada problema. No, ja taj problem riješim preko noći uz NovAge i drugo jutro opet kao da ništa nije bilo. Stvar NovAge je što koristi vrhunsku tehnologiju u 4 koraka: čišćenje, serum, okoloočna krema, dnevna/noćna krema. Svaki od tih proizvoda se međusobno nadopunjuje što daje kompletnu njegu. Ono što sam ja uz to dodala u samo čišćenje jest predkorak – čišćenje lica uljem čime sam dobila double cleansing (za čiju učinkovitost, vjerujem, znaju svi koji imalo proučavaju i interesiraju se o pravilnoj njezi kože). Da napomenem, set mi traje 4 mjeseca.

Oni koji su imali ili imaju problema s kožom lica znaju koliko to može utjecati na sliku o sebi i samopouzdanje, a posebno u pubertetskim godinama. Ja ovdje ne nudim nikakve proizvode, ali ukoliko vas zanimaju detalji poput sastojaka, vrsta setova i slično – možete pitati. Ovdje samo želim naglasiti kako je od izuzetne važnosti, u slučajevima ovakve prirode, prvo riješiti zdravstvene probleme, a potom se tek posvetiti samom izgledu. Jer, ukoliko ne rješavamo problem iznutra ni najkvalitetnija kozmetika neće riješiti problem, samo ga zataškati, a mi ćemo se i dalje boriti s vjetrenjačama. 

Za kraj, na fotografijama možete vidjeti da na meni NovAge doista djeluje, a djeluje u tolikoj mjeri da sam postala model na edukacijama za pravilnu njegu kože. Ukoliko vas i navedene edukacije zanimaju – tu sam da uputim. Uz to, ovaj mjesec je NovAge linija dodatno snižena, a konkretno set koji ja koristim sam kupila za 380 kn (sniženo s redovnih 864 kn) - dakle, manje od 100 kn mjesečno za kompletnu njegu kože lica.


P.S. Za one koji žele više 😁, jedan video o tome zašto sam uopće počela vjerovati u Oriflame kozmetiku: Oriflame laboratorij


Skinergise set iz linije NovAge


Primjedbe

Popularni postovi