Život u trenutku

 Rovinj…

Jeste li ikad osjetili da vas neko mjesto toliko privuče i da se upravo tamo osjećate kao da ste oduvijek tu i pripadali? 😊

Uvijek su me oduševljavali razni gradovi, mjesta koja sam posjetila (na prvom mjestu su mi Pariz i Prag). Naravno, svoje Zagorje obožavam. 💓 Doduše, to sam tek otkrila dok sam živjela u Zagrebu. Koliko god mi je on nudio mogućnosti i koliko god sam zaista u njemu provela nezaboravne trenutke, uvijek sam se s veseljem vraćala doma.

Taj isti osjećaj ushićenja, pripadnosti i zaljubljenosti osjećam i prema Rovinju…usudila bih se reći prema Istri općenito. Možda zato što me pomalo podsjeća na Zagorje? Brežuljci, zelenilo, šume, vino, ljudi dobre volje uvijek spremni pomoći…a uz to imaš i more! 🌊

Uhvatim se u pauzama od posla kako samo sjedim i gledam u more. Ljuljuškanje te divne vode i stvaranje hipnotizirajućeg blještavila na vrhu svakog vala. Tako sam i danas. Sjela sam na kavu u Rovinju. Sama. Ispijala sam ju sat i pol. Nisam ni primijetila da je vrijeme prošlo. Nije bilo ni važno jer mi je day off. Obuzela me ljepota mira, pokoji razgovor stranaca (koji, srećom, lagano pristižu) i toplina kojom me sunce danas odlučilo počastiti. 🌞

I znate što još? Čak i rovinjske ulice govore da usporiš. One kamene uske uličice ti govore da hodaš polako, da doživiš svaki sjajni i sklizak kamen na koji staneš, da zaista vidiš svaku obojanu zgradu i primijetiš to skladno šarenilo…i da čuješ svako „ća“ lokalca i da se nasmiješ tom simpatičnom naglasku (koji i ja već lagano usvajam). 🙊

Savršenstvo življenja u trenutku… e to osjećam dok sam ovdje. 😍

 

 

Za kraj, nekoliko fotografija iz današnje šetnje kroz ovu čaroliju…💙









Primjedbe

Popularni postovi